Wywiad dotyczący gry Equestria Tales
Pamiętacie jeszcze grę Equestria Tales, o której wspominałem w poście:
http://mylittlebrony.blogspot.com/2011/08/pierwsza-polska-fanowska-gra-mlpfim.html#more
Projekt nabiera coraz większego tempa, co bardzo mnie cieszy i sprawia, że z coraz większą niecierpliwością czekam, by w nią zagrać.
http://mylittlebrony.blogspot.com/2011/08/pierwsza-polska-fanowska-gra-mlpfim.html#more
Projekt nabiera coraz większego tempa, co bardzo mnie cieszy i sprawia, że z coraz większą niecierpliwością czekam, by w nią zagrać.
Byrpheros - twórca gry udzielił niedawno wywiadu dla Canterlot.net. Przysłał mi maila, w którym ten wywiad został przetłumaczony na język polski.
Ja osobiście cieszę się, że zainteresowanie grą rośnie oraz, że autor jest zdeterminowany, by ukończyć swój projekt. Dalej trzymam kciuki!
Kilka pytań o Equestria TalesJa osobiście cieszę się, że zainteresowanie grą rośnie oraz, że autor jest zdeterminowany, by ukończyć swój projekt. Dalej trzymam kciuki!
FIRST
OdpowiedzUsuńKurisu Fuyuumi! Jakbym czytał komentarze na Equestria Daily!! ;)
OdpowiedzUsuńThird
Dlugi ten wywiad :D.
OdpowiedzUsuńWywiad dostarcza dość informacji, żeby taki człek jak ja zaspokoił swoją ciekawość i dał radę wyczekać do wiosny :)
OdpowiedzUsuń@Byrpheros
Powodzenia przy projekcie, mam nadzieję, że ci się uda zrealizować postawione sobie cele, bo widać, że ten projekt jest ambitny, szczególnie, że sam to robisz, za co masz u mnie podziw.
Domyślam się tylko, że nie będziesz dał rady powiedzieć nic na temat wymagań sprzętowych przed feriami zimowymi? Zastanawia mnie głównie to, czy gra będzie działała na każdym systemie operacyjnym począwszy od Microsoft XP. Domyślam się, że tak, ale chciałbym się upewnić.
@Mere
OdpowiedzUsuńSorki, nie miałem pomysłu na ciekawy komentarz, a czas leciał nieubłagalnie.
12) Kiedy --->pokarzesz<--- jakieś filmy z gry lub wersję demo?
OdpowiedzUsuńWtf D:
Można sterować Dash,moje marzenie się spełniło :DDDDD
OdpowiedzUsuńA Pinky to taki Naked Snake :p
OdpowiedzUsuńPodziękujmy Lunie bez niej nie zrodziła by się idea Equestria Tales.
OdpowiedzUsuńWidzę że na blogu przybywa nowych bronies.
Trzymam kciuki i mam nadzieje, że projekt nie umrze bo ma potencjał.
OdpowiedzUsuń@Selevan
OdpowiedzUsuńJak to, nie wiesz że złe filmiki się karze :P
Robiłem tłumaczenie na szybko, a że u mnie z ortografią kiepsko to i babola strzeliłem.
@Tusilos
Fabuła z serialu nie bardzo sprawdziła by się w grze, przecież w większości to epizodyczne urywki z życia kuców.
Z Rainbow Dash jest problem, bo właśnie niewidzialne ściany to niezbyt eleganckie rozwiązanie. No i pozostaje kwestia projektowania lokacji - co za sens stawiać pułapki i przeciwników na ziemi, kiedy można ich zwyczajnie przefrunąć.
Spike będzie łaził za każdą wybraną postacią (nie tylko twiligt) i będzie robił za pomoc - jak gdzieś utkniemy, on będzie podpowiadał co dalej. Ale to tak wstępnie, Spikiem zajmę się później.
Szanse że po sezonie 2 będzie 3 są małe (bo po drugim Faust najprawdopodobniej odchodzi z ekipy) ale jeśli powstanie 3 to będzie tak jak piszesz.
Lokacji mam zamiar zrobić nieco więcej, oprócz tych co wymieniłeś na pewno jeszcze Cloudsdale, Dragon Mountain oraz jaskinie Diamentowych Psów i jeszcze kilka jak się uda.
Niestety nie wiem, jak bardzo będzie zaawansowana gestykulacja i animacja ruchów, gdyż nad tymi rzeczami będę dopiero pracował, chciałbym żeby była rozbudowana, ale same chęci nie wystarczą.
Gra będzie w języku angielskim, ale udostępnię pliki z dialogami, tak że będzie można ją tłumaczyć na jaki język kto chce.
O generator kuców już odpowiedziałem właściwie w wywiadzie.
Gracz nie będzie miał możliwości zrobienia gromu tęczowego, co nie znaczy, że się nie pojawi.
@LindsayPL
Rzeczywiście, ciężko mi określić wymagania, na razie nie są wysokie, ale może się to zmienić. Grę tworzę na prawie trzyletnim laptopie (Geforce 9200m 512, Intel 2GHz Duo , 4GB RAM) i chodzi mi płynnie (ale na niskich detalach :P)
http://www.equestriadaily.com/2011/05/lauren-faust-is-no-longer-working-on.html
OdpowiedzUsuń@Tusilos
OdpowiedzUsuńZrozum, że odeszła tylko Lauren Fasut, a nie cały zespół który robił kuce.
Nie rób dramy.
@Tusilos
OdpowiedzUsuńE tego nikt nie mówi, ale ciężko powiedzieć, co będzie po sezonie 2. Może nic się nie zmieni, może będzie inny reżyser, a może zrobią serię w tym samym klimacie ale z inną ekipą główną. MLP to grube pieniądze, Hasbro łatwo Bronies nie porzuci :D
Miała nieco inną wizję prowadzenia fabuły niż reszta ekipy - Ona chciał to robić bardziej w stylu Magicial Girls (jak jej odcinki 1 i 2) co mówiła już od początku. Reszta naciskał by stworzyć raczej okruchy życia, czyli to co mamy w serialu przez większość czasu.
OdpowiedzUsuńZ tego co się orientuję Lauren zaczęła też już pracę nad jakimś innym projektem. Coś takiego obiło mi się o uszy.
@Tusilos
OdpowiedzUsuńNie spoileruj...
Dziwne, zawsze myślałem, że Lauren Faust nie odchodzi z ekipy, tylko zmienia swoją pozycję i, że dalej będzie mieszać przy MLP... A teraz słysze, że po drugim sezonie miałaby odejść. Co się do cholery dzieje z tym światem? O_o'
OdpowiedzUsuńNa szczęście zostaje reszta ekipy, a Lauren w sumie odpowiadała głównie za pierwsze 2 odcinki, to nadzieja na sezon 3. jest nadal. Szkoda tylko, że byłby bez niej.
Lauren zrobila tylko 3 pierwsze odcinki - jak dla mnie to i tak nie najlepsze (TO OSTATNIE odcinki sa dla mnie najlepsze).
OdpowiedzUsuńNie placzcie. Lauren wciaz bedzie pracowala przy drugim sezonie a w trzecim pewnie i tak nie bylaby potrzebna. Mysle ze ludzie w hasbro wiedza kto ten serial oglada i jak zadowolic wszystkich fanow - bronow i niebronow.
Poza tym hej - nowa muzyczka na intrze w 2 sezonie nie moze swiadczyc o tym, ze serial bedzie gorszy, przynajmniej dla mnie (czy tylko ja uwazalem wejsciowke za malo atrakcyjna i zawsze ja pomijalem?).
Co do samej gry - wyglada BARDZO, BARDZO DOBRZE! Nie moge sie doczekac :D. Mam nadzieje, ze gra bedzie taka, jaka zamierzasz miec. Trzymam kciuki!
a gdzie znaleźć "muzyczka na intrze w 2 sezonie"
OdpowiedzUsuńA nie, pomylilo mi sie. Ma byc tylko lekko podrasowana.
OdpowiedzUsuńhttp://4.bp.blogspot.com/-mWeqUVVBA8k/Tlb6S7NsbaI/AAAAAAAAAGQ/lBUjkbrmYzc/s1600/ingram_response.png